Spookhuizen

Het is het jaar 1673.

Een jaar na het Rampjaar. Je weet wel, die met de broertjes de Witt.
Dit jaar is ook niet veel beter. De kapitein van The Black Mermaid is terug gegaan
naar zijn schip en heeft zijn bemanning meegenomen. En zijn schat ook.

Velen hebben al geprobeerd om de schat van de kapitein te stelen, maar die mensen
kwamen al snel in aanraking met de bemanning. Enkelen hebben het voor elkaar
gekregen om de schat te bereiken, maar ja… die kwamen toen in aanraking met de
kapitein zelf en hebben het niet kunnen na vertellen.

Maar nu is het anders… De kapitein nodigt u nu uit op zijn boot. Hij nodigt u uit om
de schat van hem in handen proberen te krijgen.

Denkt u dat u het kunt?

 

Dat oude huis, waar altijd angstaanjagende kreten vandaan komen.
Waarom zouden mensen daar nog naar binnen gaan? Er schijnt een
moord te zijn gepleegd, of meerdere. Sommigen zeggen dat de dader
nog ronddwaalt in het huis. Toch blijven mensen er naar binnen
gaan. Iets klopt er niet. 

Luister, we weten niet wat er precies gebeurd is, maar de
zombie-apocalyps is begonnen. Onze vrienden en familie
zijn al gepakt en veranderd in losgeslagen zombies. De
regering heeft het leger ingeschakeld en zij zijn de enige
die ons kunnen helpen. Zij… en jullie! Er is een middel
gevonden om de zombies te stoppen, het antiserum.

Wetenschappers hebben een speciale lamp ontwikkeld
waarmee de zombies als het ware bevriezen. We weten
niet hoe het werkt, maar het werkt! Op weg naar het lab
is het antiserum verloren geraakt. De wetenschappers
noemden het ‘kryptonite’. In vaste vorm ziet het er uit als
een diamant. Als we de vier diamanten kunnen bemachtigen,
kunnen we de mensheid redden.

*Let op! Bij slecht weer zal Zombie Terror niet draaien!

Deze editie komen we met een nieuw spookhuis genaamd Asylum.
Hier gaan wij nog niet veel informatie over geven. Ben je benieuwd naar
dit 
spookhuis? Dan moet je gewoon langskomen… als je durft. 

warning