Spookhuizen

Het is het jaar 1673, het jaar na het Rampjaar.

Half Nederland staat onderwater uit bescherming voor aanvallen vanuit het Zuiden.
Echter brengt het water onheil met zich mee…Piraten!

De kapitein van The Black Mermaid is met zijn vervloekte schip bij ons gestrand.

Uiteraard is er ook een mooie schat aan boord van het schip,
denk jij die te kunnen bemachtigen?
Maar kijk uit, want er rust een vloek op het goud!
Bij aanraking van het goud, wordt je deel van de bemanning.
Gelukkig kan de kapitein wel wat verse bemanning gebruiken
voor hij weer het wijde zeeruim gaat bevaren! 

Denk jij de kapitein slim genoeg af te kunnen zijn?
Ga de uitdaging aan!

 

Dat oude huis, waar altijd angstaanjagende kreten vandaan komen.
We zien constant mensen naar binnen gaan, maar niet naar buiten.
Er schijnt een
moord te zijn gepleegd, sommige zeggen zelfs meerdere.
Er wordt gefluisterd dat de dader
nog ronddwaalt in het huis.
Toch blijven mensen er naar binnen
gaan. Er klopt iets niet met dat huis…

 

Vijf edities lang hebben we samen met de bezoekers ons best gedaan
om een middel te vinden waarmee we de zombies weg konden krijgen.
Het leek eindelijk gelukt, maar niks is minder waar.
Het pand aan de overkant van de straat is ingenomen door zombies!

De regering heeft het leger ingeschakeld en zij zijn de enige
die ons kunnen helpen. Zij… en jullie! Er is een middel
gevonden om de zombies te stoppen; het Antiserum.

Wetenschappers hebben een speciale lamp ontwikkeld
waarmee de zombies als het ware bevriezen. We weten
niet hoe het werkt, maar het werkt! Op weg naar het lab
is het Antiserum verloren geraakt. De wetenschappers
noemden het ‘kryptonite’. In vaste vorm ziet het er uit als
een diamant. Als we de diamanten kunnen bemachtigen,
kunnen we de mensheid redden.

 

We heten je ook deze editie weer van harte welkom in
het Asylum van dokter Berhardt. Deze eigenaardige man heeft
doorslaggevende methodes ontwikkeld voor de psychiatrie,
die hij jullie graag wilt laten zien… en ervaren!

Tijdens het bezoek zul je wat regels te horen krijgen… belangrijke regels!
Luister goed naar deze regels 
anders
zul je het Asylum misschien nooit meer verlaten! 

 

warning